Shop Mobile More Submit  Join Login
About Varied / Student AlphaFemale/South Korea Recent Activity
Deviant for 4 Months
Needs Core Membership
Statistics 1 Deviation 24 Comments 175 Pageviews
×

Newest Deviations

No deviations yet

Favourites

Truffula trees :iconmiyumon:miyumon 1,757 56 Unless :iconnadiezda:Nadiezda 2,377 113 BUY MAH' THNEEDS :iconchibiobsessor122:ChibiObsessor122 97 48 Adventure Time: buttons :iconshilloshilloh:Shilloshilloh 1,379 46 Lorax: Fab :iconshilloshilloh:Shilloshilloh 1,257 33 Lorax: Oncies :iconshilloshilloh:Shilloshilloh 1,683 61 Marshmallow Kisses :iconcartoonjunkie:cartoonjunkie 2,311 315 Greed :iconeyewhiskers:eyewhiskers 391 41 I promised :iconlidwyre:LiDwyre 258 23 Sherlock :iconjulia-kisteneva:Julia-Kisteneva 41 16 Grounded :iconrona67:Rona67 35 29 Peacock-chans :iconrona67:Rona67 32 16 Mystrade +snarry :iconiavako:iaVako 8 0 Not Actually Gay :iconaiwa-sensei:AiWa-sensei 205 17 Mike Stamford appreciation art :iconaiwa-sensei:AiWa-sensei 184 21 MORIARTY :iconjulia-kisteneva:Julia-Kisteneva 75 7

Watchers

Groups

Activity


I usually don't post anything here but oh well

My comments to :iconneonlover2000:

Wow, rude. I create a valid argument and you hide it. Just shows that you're a stubborn jerk :)
It also shows how you had nothing to say against my argument. Heh, guess I was right! lThe lazy bones Sans Icon 



Reasons why neonlover2000 is not suitable for DeviantArt

You hid this. Too bad, I have a copy.

0) Let's get the good shit down first. This isn't a reason and will not be counted as one. Your art seems to be actually improving! Yaay! If only you could use it for something less homophobic.Oh yeah. Yay. Good for you.  

0.5) I love how you say you're a "professional artist". I personally think your anatomy needs to be fixed in many different places and the lines need to be cleaner. Plus the coloring can't be everywhere, it has to actually stay in the lines. But you seem to be improving in that aspect, and it's good.

Now time for the bad shit.

1) Why mix in fandoms that could not be related with Jesus or god in ANY WAY with Jesus? Especially Rick from one of your recent pictures. Like, why Rick??? OUT OF ALL THE CHARACTERS WHY RICK??? And it pains me to say this but this is the lightest reason out of all of them.

2) Oddly enough this one pisses me off the most. You think it's funny to copy and paste your shitty arguments over and over againas to where people are actually stating valid arguments? Like that one time where you posted Offensive* over and over and over again in response to BearrOmelet's reasonable arguments.
Haha, funny, lol XD.
You just ran out of ideas to support your shitty community of shitty homophobes.
....
Calming down and going to our next point.

3) You discriminate. A LOT. AGAINST. EVERYONE. WHO ISN'T. CHRISTIAN.
There are so many examples of this, but the main one I will take is the "I'm sorry to hear your Jewish" comment. And the entire thread that unfolds afterward.
"I sure am sorry your kind murders children in the middle east while our soldiers are dying for your terrible country"
WHAT THE ACTUAL FUCK ARE YOU HITLER REINCARNATE
A HITLER THAT BELIEVES IN JESUS.
THAT'S WHAT YOU ARE!

Sorry, I'm getting really worked up about this but man you are one of the rudest people I have ever seen on this website and I felt as if you needed an equal rude reaction.
Action-Reaction, you know?
Newton's third law of motion? Or do you not believe in Newton's third law of motion because Newton isn't Jesus himself?

4) The worst of them all....

"SAM FROM UNDERTALE" WHAT THE FUCK Sans Chat Icon Sans Chat Icon Sans Chat Icon Sans Chat Icon Sans Chat Icon Sans Chat Icon Sans Chat Icon Sans Chat Icon Sans Chat Icon 
I usually don't post anything here but oh well

My comments to :iconneonlover2000:

Wow, rude. I create a valid argument and you hide it. Just shows that you're a stubborn jerk :)
It also shows how you had nothing to say against my argument. Heh, guess I was right! lThe lazy bones Sans Icon 



Reasons why neonlover2000 is not suitable for DeviantArt

You hid this. Too bad, I have a copy.

0) Let's get the good shit down first. This isn't a reason and will not be counted as one. Your art seems to be actually improving! Yaay! If only you could use it for something less homophobic.Oh yeah. Yay. Good for you.  

0.5) I love how you say you're a "professional artist". I personally think your anatomy needs to be fixed in many different places and the lines need to be cleaner. Plus the coloring can't be everywhere, it has to actually stay in the lines. But you seem to be improving in that aspect, and it's good.

Now time for the bad shit.

1) Why mix in fandoms that could not be related with Jesus or god in ANY WAY with Jesus? Especially Rick from one of your recent pictures. Like, why Rick??? OUT OF ALL THE CHARACTERS WHY RICK??? And it pains me to say this but this is the lightest reason out of all of them.

2) Oddly enough this one pisses me off the most. You think it's funny to copy and paste your shitty arguments over and over againas to where people are actually stating valid arguments? Like that one time where you posted Offensive* over and over and over again in response to BearrOmelet's reasonable arguments.
Haha, funny, lol XD.
You just ran out of ideas to support your shitty community of shitty homophobes.
....
Calming down and going to our next point.

3) You discriminate. A LOT. AGAINST. EVERYONE. WHO ISN'T. CHRISTIAN.
There are so many examples of this, but the main one I will take is the "I'm sorry to hear your Jewish" comment. And the entire thread that unfolds afterward.
"I sure am sorry your kind murders children in the middle east while our soldiers are dying for your terrible country"
WHAT THE ACTUAL FUCK ARE YOU HITLER REINCARNATE
A HITLER THAT BELIEVES IN JESUS.
THAT'S WHAT YOU ARE!

Sorry, I'm getting really worked up about this but man you are one of the rudest people I have ever seen on this website and I felt as if you needed an equal rude reaction.
Action-Reaction, you know?
Newton's third law of motion? Or do you not believe in Newton's third law of motion because Newton isn't Jesus himself?

4) The worst of them all....

"SAM FROM UNDERTALE" WHAT THE FUCK Sans Chat Icon Sans Chat Icon Sans Chat Icon Sans Chat Icon Sans Chat Icon Sans Chat Icon Sans Chat Icon Sans Chat Icon Sans Chat Icon 

deviantID

Shiptonofstuffs
Alpha
Artist | Student | Varied
South Korea
Originally meant to be shiptonofshits but I felt like that wouldn't be the best choice for DeviantArt -~-
Interests

Comments


Add a Comment:
 
No comments have been added yet.